Úvod > Nabídka aktivit > Kurzy pro dospělé


Kurzy pro dospělé


Jóga

Pilates

PowerYoga

Fit4Mami

Cvičení pro zdravá záda

Cvičení jógové a relaxační

Quigong

 

Klientské lekce

Individuální lekce a terapie

JÓGA

Jóga je ucelený systém fyzických, dechových, relaxačních a meditačních technik. Je vhodná pro člověka každého věku a úrovně fyzických možností. Jejím cílem je pomoci člověku získat a zlepšit tělesné, duševní, sociální a duchovní zdraví a dosáhnout harmonie. Jóga je věda o těle, mysli, vědomí a duši.


Jóga pro pokročilé je určena lidem, kteří již mají se cvičením jógy zkušenosti. Bude zaměřena na náročnější ásany (polohy) a delší výdrže v nich, na intenzivnější práci s dechem (dechová cvičení) a jiné jogínské praktiky (např. naulikrijá).

ROZVRH LEKCÍ ->




PILATES

pilates

Pilates, nebo též metoda Pilates, je cvičební systém, který zlepšuje funkci svalové kontroly, flexibilitu těla, sílu a dýchání. Je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna.

Pilates je velmi univerzální cvičební metoda vhodná jak pro širokou vrstvu veřejnosti, tak i pro sportovce a tanečníky.

ROZVRH LEKCÍ ->


Více o PILATES >>

Co můžete cvičením získat?

  • získáte ploché břicho a štíhlý pas
  • zbavíte se tukových polštářků
  • odstraníte bolesti v zádech
  • pořídíte si dlouhé a štíhlé nohy
  • zpevníte si tělo a zlepšíte jeho držení
  • zbavíte se stresu a únavy
  • naučíte se správně dýchat
  • odstraníte svalové disbalance
  • získáte lepší spánek
  • zlepšíte si kondici

Co si vzít s sebou?

  • Tričko ? spíš těsnější než volné
  • Legíny nebo né moc volné tepláky
  • Ponožky
  • Ručník

Cvičení Pilates je zaměřené na posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Tím, že metoda klade důraz na zpevnění hlubokých břišních svalů jako opory pro páteř, je páteř méně namáhána. Veškerý pohyb zde vychází ze stabilního středu – tzv. Powerhouse (centrum síly) do všech periferních částí těla.


Tento přístup ke cvičení je mimořádně efektivní, ale zároveň náročný na detaily a procítění pohybu. Tělo se postupně zpevňuje a získává novou stabilitu, záda se narovnávají a nový způsob dýchání zabezpečuje více kyslíku v plicích. Aktivizují se hluboké břišní svaly, které se nedají cvičit běžnými technikami, a buduje se pevné ploché břicho. Mění se rozložení podkožního tuku, klesá nadváha. Změna je na první pohled patrná z držení těla, chůze a estetiky pohybu.


Důraz je kladen na postupný rozvoj uvědomování si tělesného pohybu a pro metodu je charakteristická přesnost provedení jednotlivých pohybů každého cviku. Proto mohou mít mnohdy i nepatrné pohyby výrazně prospěšný účinek. Po bližším seznámení s metodou se ukáže, že tento systém je tak účinný právě díky koncentraci na každý pohyb.


Pilates je velmi univerzální cvičební metoda, vhodná jak pro širokou vrstvu veřejnosti, tak i pro sportovce a tanečníky. Cvičení na zemi (na podložce), Matwork, neklade nároky na věk, trénovanost, prostor ani pomůcky. Díky různým stupňům náročnosti lze metodu Pilates aplikovat jak na začátečníky, tak i velmi zdatné jedince.


Po 10ti lekcích ucítíte rozdíl.

Po 20ti lekcích rozdíl uvidíte.

Po 30ti lekcích budete mít celé tělo nové.

Joseph Hubertus Pilates













POWERYOGA

PowerYoga vychází ze základů jógy. Cvičení je úžasné svou dynamikou a plynulým navazováním jednotlivých asán (pozic) v logické posloupnosti. Cvičení jógy je tím nejlepším způsobem, jak nabít tělo energií, zlepšit krevní oběh a odtok lymfy. Díky pravidelnému cvičení můžete předcházet zdravotním problémům. Lze také modelovat a tvarovat tělo, upravit množství podkožního tuku a vyrovnat svalové dysbalance z jednostranného přetížení, ať už při sportu nebo v pracovním procesu.

ROZVRH LEKCÍ ->


Více o PowerYoga >>

Power jóga (power yoga) se začala cvičit v USA v druhé polovině devadesátých let, kdy několik

cvičitelů jógy hledalo způsob, jak ji přiblížit širšímu okruhu lidí a udělat ji více dynamickou.

Power jóga se od té doby stala velice populární a je zajímavou alternativou nejen k samotné

józe, ale také například k aerobicu nebo pilates.


Na rozdíl od tradiční jógy, kde se v jednotlivých pozicích setrvává poměrně dlouho, se v power

józe pozice dynamicky střídají. Důraz je kladen hlavně na sílu a ohebnost. Power jóga je proto

fyzicky náročnější než tradiční jóga a může proto pomoci i při hubnutí nebo udržení váhy.


Struktura lekce power jógy

Lekce power jógy trvá většinou 60 minut a probíhá ve skupině. Power jóga nemá přesně

ustálené série cviků, každá lekce proto může být odlišná a záleží také na cvičiteli, jaký styl

preferuje.


Součástí lekce power jógy jsou pozice ve stoji i na zemi. Pozice ve stoji vedou ke zlepšení

krevního oběhu a dýchání, posilují se při nich svaly na nohou a uvolňuje se pánev a spodní

část zad. Oproti tomu pozice na zemi se zaměřují zejména na páteř, protáhnutí spodní části

zad a posílení stability horní části těla.


Kdo může chodit na power jógu

Power jógu mohou provozovat všechny generace, většinou je o ni zájem zejména mezi ženami

a dívkami, v současné době ji ale začínají objevovat i muži, kteří chtějí zpevnit svoje svaly.

Pokud jste power jógu ani jógu nikdy necvičili, vyberte si kurz určený speciálně pro

začátečníky, kde vám cvičitel vysvětlí základní principy a pozice. Power jógu můžete cvičit,

pokud nemáte žádné zdravotní omezení, v opačném případě se předem poraďte s lékařem.


Na co power jóga dobrá

Power jóga je výborným propojením klasické jógy s moderními druhy cvičení. Jedná se o formu

cvičení, po které se budete nejen cítit skvěle, pomáhá ale i s hubnutím, zlepšuje fyzickou

kondici a odstraňuje problémy se zády. Stejně jako tradiční jóga odbourává i power jóga stres,

zklidňuje nervový systém a rozvíjí rovnováhu a koordinaci pohybů. Další výhodou power jógy

je, že se nezaměřuje pouze na hlavní svalové skupiny, ale také na hluboko uložené stabilizační

svaly, které pomáhají držet rovnováhu, zachovávají správné držení těla a napomáhají udržet

zdravé klouby a páteř.


Co je pro power jógu potřeba

Na cvičení power jógy potřebujte zejména cvičební podložku a pohodlné sportovní oblečení,

popřípadě obuv. Pokud se používají nějaké pomůcky, většinou jsou dostupné na místě, kde

kurz probíhá. Vezměte si s sebou také láhev s vodou, protože se pravděpodobně docela

zapotíte.


FIT4Mami

Cvičení pro maminky je uzpůsobeno přítomnosti dětí a jejich věku.

Při cvičení maminek se zaměříme na protažení svalů, posílení pánevního dna a uvolňují bederní oblasti. A to pomocí vhodných jógových pozic, dechového cvičení a relaxace.

Cvičení maminek s dětmi je do lekce začleněno dle aktuální potřeby dětí nebo na konci lekce (cca 15 minut). Toto cvičení prohlubuje vztah mezi matkou a dítětem a zároveň učí dítě lásce k pohybu.

ROZVRH LEKCÍ ->

 

 



 

CVIČENÍ PRO ZDRAVÁ ZÁDA


Tato lekce je vhodná pro všechny věkové kategorie. Při cvičení lektorka vychází z jógy a metody Pilates.

Lekce začíná ztišením, prodýcháním a uvědoměním si svého těla. Pokračuje jemným protažením a zahřátím. Hlavní část lekce je zaměřena na cviky, které záda protahují i posilují. Lekce je vždy zakončena relaxací. Toto cvičení zlepšuje flexibilitu těla, sílu a dýchání. Je zaměřené na jemné posílení svalů celého těla, zejména hlubokých břišních a zádových svalů a svalů pánevního dna. Cvičení je tím nejlepším způsobem, jak nabít tělo energií, zlepšit krevní oběh a odtok lymfy. Díky pravidelnému cvičení můžete předcházet zdravotním problémům.


Na co dát pozor

Pokud máte nějaké chronické onemocnění, konzultujte se svým lékařem začátek každé pohybové aktivity – možná bude třeba nějaké specifické vyšetření. Nikdy necvičte, pokud není váš zdravotní stav stabilizovaný, pokud se objevily nové symptomy nebo pokud Vám to lékař nedoporučil.

ROZVRH LEKCÍ ->



CVIČENÍ JÓGOVÉ A RELAXAČNÍ


Lekce je zaměřena na relaxační a dechové cvičení. Tato lekce je vhodná pro všechny věkové kategorie.
Relaxace patří k základním lidským potřebám. Relaxace neznamená pouze přijít z práce a složit se na pohovku, je to více než mít pouhý klid od všedních starostí. Opravdová a vědomá relaxace je spíše cvičením vlastní mysli. Pomocí relaxačního cvičení, nebo-li relaxačních technik, můžete dosáhnout sebeuvědomění, sebereflexe a harmonie s vyššími principy.
Schopnost vědomě relaxovat může zmírnit dopady problémů, se kterými se ve svém životě potýkáme.


Na co dát pozor
Pokud máte nějaké chronické onemocnění, konzultujte se svým lékařem začátek každé pohybové aktivity – možná bude třeba nějaké specifické vyšetření. Nikdy necvičte, pokud není váš zdravotní stav stabilizovaný, pokud se objevily nové symptomy nebo pokud Vám to lékař nedoporučil.


ROZVRH LEKCÍ ->



QUIGONG


Toto „Umění práce s životní energií“ podporuje fyzické a emoční zdraví. Pomalé, plynulé, uvolněné pohyby a protažení těla stimulují dráhy zvané meridiány, jejichž hustou sítí v těle životní energie „Qi“ protéká, a dostává se tak rovnoměrně ke všem orgánům.

Qigong tak posiluje imunitní systém, napomáhá pohyblivosti a podporuje všeobecný zdravotní stav. Zároveň procvičuje klouby, šlachy a svaly, ale nepřetěžuje je.

Pravidelným cvičením po dobu delšího časového období se učíme kontrolovat svůj dech, prohlubuje se vnitřní klid, ubývá stresu a narůstá koncentrace mysli. Jemné na energii bohaté pohyby nás dovedou do meditativního stavu, ve kterém nalezneme uvolnění od problému všedních dnů a získáme zdravou stabilitu těla i mysli.

ROZVRH LEKCÍ ->

KLIENTSKÉ LEKCE


Připravili jsme pro vás novou nabídku – KLIENTSKÉ LEKCE.

Tyto lekce můžete využít jen pro sebe – individuální lekce nebo pro uzavřenou skupinu, se kterou chcete lekci navštěvovat a to od 2 do 5 klientů.

Po celou dobu KLIENTSKÉ LEKCE se lektor věnuje pouze Vám.

Náš lektor sestaví lekci i dlouhodobý cvičební program dle Vašeho přání, dle Vaši kondice a zdraví.


Výhody klientských lekcí:


    • Cvičební program je sestaven na základě zdravotního stavu, potřeb a přání klienta.
    • Termín konání lekce si klient může stanovit sám podle níže uvedených lekcí.
    • Váš rozvrh se může měnit podle Vašich časových možností a pokud bude vybraná hodina volná.
    • Můžete se u každé lekce rozhodnout, se kterou lektorkou chcete cvičit.
    • Po předchozí dohodě lze cvičební jednotku prodloužit nebo zkrátit.
    • Dle přání klienta lze také vytvořit domácí cvičební program.

Máte partnera, který by také chtěl chodit cvičit? Máte kolegyni v práci, která by se k Vám se cvičením ráda přidala? Nebo chcete cvičit se svou dcerou/synem. Pak Vám nabízíme cvičení v uzavřené skupince dvou až 5 osob. Tento typ lekce Vám nabízí možnost utvořit si svou vlastní skupinu složenou z přátel, partnerů, kolegů apod. Zůstávají zachovány výhody individuální lekce, přitom zaplatíte méně a strávíte čas společně s někým blízkým.



Objednejte se na bezplatnou konzultaci.

Na tyto lekce je nutné se objednat minimálně 12 hodin předem.


Rozvrh klientských lekcí najdete zde.


 

 

Facebook